Verzenden, afhalen en retourneren
Verzenden:
Wij verzenden onze gewone pakketten met PostNL en DPD, met Post NL en DPD kunnen wij een goede aflevering van de product zo goed mogelijk waarborgen. Op alle bestellingen via Post NL en DPD krijgt u van ons een track&trace code door gemaild op het moment van versturen. Het is bij ons niet bekend op welke tijdstip de bezorger de bestelling komt afleveren. Zodra wij het pakket aanbieden bij PostNL of DPD ontvangt u automatisch op het door u opgegeven e-mailadres een trackingcode. Met deze code kunt u uw pakket volgen. De grote pakketen zoals dakkoffers of sommige fietendragers verzenden wij met FlevoBird.
Bezorgkosten:
- Kleine pakketten worden verstuurd met Post NL (brievenbus) 4,95 (met trace)
- Normale pakketten worden verstuurd met DPD 8,95 (met trace)
- Grote pakketten vanaf 169 cm of een omvang groter als 3 meter worden verstuurd met FlevoBird 19,95 (met trace)
Afhalen:
Graag bij afhaal even aangeven wanneer u de bestelling wilt komen afhalen zodat het product voor u klaar ligt.
Afhaaltijden | Afhaal en montagepunt |
Retouren:
Het kan voorkomen dat een artikel niet aan uw verwachtingen voldoet, dan kunt uw het artikel natuurlijk retourneren, U kunt het betreffende artikel binnen 14 dagen retoursturen (kosten voor eigen rekening mits onze fout) als het onze fout is krijgt u van ons op aanvraag via de mail een retourlabel. Retourneren van artikelen kan alleen onder de volgende voorwaarden:
- Product in de originele verpakking onbeschadigd aanleveren zoals wij het het hebben verstuurd.
- U mag het passen, denk u dat het niet goed past of iets verkeerd geleverd heeft gekregen graag een foto mailen naar [email protected]
- Compleet met eventuele toebehoren aanleveren zoals het in de doos aanwezig is geweest.
TIP:
Beste is om over het originele verzendlabel een nieuw verzendlabel te plakken. Graag in de doos de orderbevestiging bijvoegen en reden van retour vermelden. (Mocht dit gedeelte missen dan is de kans dat wij het geretourneerde artikel niet kunnen identificeren met de klant)
- TravelProShop is niet verantwoordelijk voor retourtransport, bij retourzending adviseren wij een tracecode er bij te vragen zodat u ten alle tijd uw retour pakket kunt volgen. Na aankomst van het pakket word u retour binnen 10 werkdagen verwerkt! Mocht het om een omruiling gaan en er is haast bij graag even contact opnemen met onze klantenservice zodat wij de omruiling direct kunnen verwerken!
- Let op! wij brengen 15% in mindering als de originele verpakking mist of is kapot getrokken. De originele verpakking niet met ducktape dicht plakken of op de dozen schrijven met een pen of stift. Wij kunnen met een missende of kapotte verpakking het product niet als nieuw verkopen.
Ruilen:
U kunt uw bestelling ruilen, voor het retoursturen van de bestelling geld bovenstaande uitleg. Voor het opnieuw opsturen van een ander product betalen wij de verzendkosten.
Retouradres:
TravelProShop (afdeling retouren)
Egersundweg 5
9723JM Groningen